Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania

 Czy można zwrócić zamówienie?

Tak, zamówienie może zostać zwrócone bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki. Szczegółowe dane dotyczące zwrotów znajdą Państwo w regulaminie sklepu. (punkt VIII. Uprawnienie do odstąpienia od Umowy)

 Jaki jest czas realizacji i wysyłki zamówienia?

Dokładamy wszelkich starań, aby zamówienia były dostarczane do Państwa możliwie jak najszybciej. Zamówienia złożone:

Od poniedziałku do piątku do godziny 11:00 są wysyłane tego samego dnia roboczego

W przypadku złożenia zamówienia po godzinie 11:00 wysyłka może nastąpić najpóźniej następnego dnia roboczego

Zamówienia złożone w soboty, niedzielę lub święta wolne od pracy są realizowane w najbliższy dzień roboczy.
Kurierzy : InPost oraz DPD dostarczają przesyłki w ciągu 24h, np. zamówienie złożone do godz. 11:00 w poniedziałek, zostanie dostarczone do klienta we wtorek następnego dnia.

 Jakie są koszty wysyłki zamówienia?

Koszty wysyłki zamówienia są zależne od wybranego sposobu dostawy (przewoźnika) oraz wagi zamówionego towaru. Istnieje również opcja odbioru osobistego w naszej siedzibie. Dokładne koszty dostawy oraz wybór opcji dostępnych przewoźników znajdą Państwo po przejściu do koszyka zamówienia.

 Jakie są dostępne formy płatności?

Wybierając zakupy w zooclick.pl mogą Państwo dokonać płatności w dogodny sposób :

- Dotpay
- płatność gotówką przy odbiorze („za pobraniem”)
- przelew tradycyjny

Dane konta bankowego :

Santander Bank Polska SA 56 1090 2718 0000 0001 3292 7031
Zooclick.pl
Ul. Jarzębinowa 24
11-034 Stawiguda

Prosimy o umieszczenie numeru zamówienia w tytule przelewu. Dokonując przelewu tradycyjnego należy mieć na uwadze, że zamówienie zostanie zrealizowane po zaksięgowaniu środków na naszym koncie bakowym, co może potrwać do kilku dni roboczych. W przypadku braku wpływu środków za zamówienie po 5 dniach roboczych od daty wpłynięcia zamówienia, zostanie ono anulowane.

 Gdzie znajdę informacje o aktualnych promocjach lub zniżkach?

Informacje o obowiązujących promocjach znajdą Państwo w zakładce : „Promocje”. Aktualne informacje są zamieszczane również na stronie głównej oraz w mediach społecznościowych. Aby być „na bieżąco” zachęcamy do subskrypcji newslettera oraz śledzenia naszego profilu na Facebooku i Instagramie.

 Czy status “brak towaru w magazynie” świadczy o tym, że towar wkrótce pojawi się w sklepie? Ile to trwa?

Wszystkie towary, które mamy w ofercie są na bieżąco aktualizowane. Niestety zdarzają się sytuacje, kiedy z przyczyn niezależnych występuje brak towaru w magazynie. Aby otrzymać informację o powrocie produktu na stan magazynowy, wystarczy uzupełnić adres e-mail, na który zostanie przesłane powiadomienie o dostawie wskazanego produktu oraz kliknąć w pole : „Powiadom mnie o dostępności produktu”.

 Czy muszę mieć konto, aby złożyć zamówienie w sklepie?

W sklepie zooclick.pl można dokonać zamówienia w łatwy i wygodny sposób, który nie wymaga zakładania konta. Przy finalizacji zamówienia należy oznaczyć pole „Zamów jako gość” oraz wypełnić dane adresowe. Zachęcamy jednak do założenia konta, dzięki któremu proces zamawiania będzie jeszcze prostszy i szybszy.

 Co zrobić, jeśli trafi do mnie uszkodzona przesyłka?

Wszystkie przesyłki wychodzące z naszego magazynu są starannie zabezpieczone. Jeśli jednak zdarzy się, że paczka trafi do Państwa w stanie, który budzi Państwa niepokój, prosimy o niezwłoczną reakcję skierowaną do kuriera doręczającego przesyłkę, który sporządzi stosowny protokół szkody. Prosimy również o zgłoszenie sytuacji poprzez kontakt mailowy pod adresem : biuro@zooclick.pl. Nasz zespół pomoże Państwu przejść przez procedurę reklamacji.

 Jakie są dostępne metody dostawy zamówienia?

Oferujemy Państwu dostawę za pośrednictwem:
- Paczkomaty InPost
- Kurier InPost
- Kurier DPD. Informujemy również o możliwości osobistego odbioru przesyłki w siedzibie firmy w godzinach 9:00-15:00.

 W jaki sposób mogę dokonać odbioru osobistego?

Odbioru osobistego można dokonać w godzinach 9:00-15:00 pod niżej wskazanym adresem:

Ul. Jarzębinowa 24
11-034 Stawiguda.

Przed wizytą, prosimy upewnić się, czy zamówienie jest już skompletowane przez magazyn i gotowe do odbioru. Informacje odnośnie statusu zamówienia są aktualizowane za koncie klienta, można też uzyskać je pod tel. 518 721 711.

 Jak sprawdzić czy moje zamówienie zostało już wysłane?

Powiadomienia o zmianie statusu zamówienia są na bieżąco aktualizowane i przesyłane na adres mailowy podany przy składaniu zamówienia, niezależnie od tego czy są Państwo użytkownikiem zarejestrowanym czy dokonują zamówienia jako gość.

 Czy mogę śledzić nadaną do mnie przesyłkę?

Tak, przesyłkę można śledzić pod poniższymi adresami, wpisując w odpowiednie pole numer przesyłki.
InPost
DPD

 Wpisałem/am błędne dane adresowe, co mam zrobić?

Jeśli dane adresowe w formularzu zamówienia zostaną błędnie wpisane bądź zechcą Państwo zmienić adres dostawy, prosimy o informację mailową pod adresem biuro@zooclick.pl lub telefoniczną pod numerem 518 721 711. Informujemy jednak, że zmiany można dokonać jedynie w sytuacji, kiedy zamówienie nie zostało jeszcze przetworzone, a jego status wciąż widnieje jako „W trakcie realizacji”. Po wysyłce zamówienia niestety nie ma możliwości edytowania danych

 Czy mogę uzyskać kontakt do kuriera, który dostarczy moje zamówienie?

Niestety, nie posiadamy kontaktu do kurierów, którzy dostarczają Państwa zamówienia. Aby uzyskać szczegółowe informacje odnośnie dostawy, prosimy o kontakt z firmą kurierską.

InPost – 722-444-000 lub 746-600-000

DPD - 801-400-373 lub 22 577-55-55

 Jestem stałym Klientem, czy mogę liczyć na dodatkowe rabaty?

Serdecznie dziękujemy za to, że są Państwo z nami, doceniamy okazane nam zaufanie. Przygotowaliśmy dla Państwa program lojalnościowy, którego szczegółowy regulamin znajduje się tu. Zachęcamy również do zapisania się do naszego newslettera, co pozwoli Państwu na bieżąco otrzymywać informacje o nowych promocjach i rabatach.