Sklep ZOOCLICK.pl zbiera opinie od klientów.
Użytkownicy i klienci sklepów mogą je dodawać na kilka sposobów:

1. na Karcie produktu

W sekcji Opinie, użytkownik sklepu ma możliwość wystawienia oceny wraz z komentarzem wypelniając krótki formularz.
Opinie na Karcie produktu nie są weryfikowane pod kątem ich pochodzenia od konsumentów, którzy używali produktu lub go nabyli.

2. System Ceneo

Opinie oznaczone odznaką „Zaufane Opinie” zostały przez system Ceneo zweryfikowane i pochodzą od użytkowników,
którzy nabyli produkt w konkretnym sklepie internetowym.
Więcej na temat weryfikowania opinii przez system Ceneo można przeczytać na stronie usługodawcy "Jak dbamy o bezpieczeństwo".

3. Wizytówka Google

Sklep wyświetla opinie klientów wystawione na firmowej wizytówce Google.
Opinie w Google nie są weryfikowane pod kątem ich pochodzenia od konsumentów, którzy używali produktu lub go nabyli.